מחפשים מקום לבת מצווה למסיבה מושלמת?
חוויה של אולם לבת מצווה בעיצוב חדש ומודרני? מקום עם אווירה מדהימה?
מנות מפנקות? אוכל טעים ומגוון? קינוחים מדהימים? שירות מכל הלב?

מבין אולמות בת מצווה, אולם האירועים שלנו ("מנהטן אירועים") הוא המקום המושלם עבור בת מצווה ומסיבות יום הולדת!
מקום מעוצב ומושקע במיוחד, עם רחבת ריקודים גדולה, פינות ישיבה, בר, עמדת DJ, צוות עובדים אדיב במיוחד –
ומיקום ללא תחרות (ליד "מתחם הבורסה" ברמת גן).
אירועים מדהימים עד 165 איש. מסיבת בת מצווה מדהימה שאף אחד לא ישכח!

בת מצווה – יום כל כך מיוחד ושמח!

ילדתכם הגיע לגיל 12, זה הזמן לערוך לה בת מצווה. אומנם אין מדובר בטקס דתי, כמו בר מצווה, אך מזה שנים רבות, נוהגים הורים לערוך בת מצווה לילדה שלהם במסגרת מקום לבת מצווה, כאשר זו מגיעה לגיל 12.

יש בכך לא רק רצון להציג שוויון בין בנים ובנות, אלא גם  רצון לשמח את הילדה, אחרי הכל, גיל 12 הוא גיל מיוחד, גיל בו הילדה מתחילה את גיל ההתבגרות שלה, לפחות באופן רשמי. עריכת בת מצווה היא איננה דבר פשוט וקל, ונערות רבות ירצו לערוך את המסיבה במסגרת של מקומות לבת מצווה. לא מדובר בעוד אירוע, או בעוד יום הולדת, כפי שערכו לילדה עד כה, אלא מדובר באירוע מיוחד, ועל כן הוא דורש הכנה מיוחדת.

כשרוצים לערוך בת מצווה בתל אביב – בוחרים מקום צעיר, יפה ומעוצב!

במסגרת החיפושים אחר אולמות לבת מצווה יש לקחת בחשבון מספר שיקולים. בגדול, עריכת בת מצווה באולם אירועים הרבה יותר נוחה מאשר חגיגה בבית של חברים או בבית פרטי באופן כללי. שכן במקום מסודר, כל הכאב ראש עובר אל בעל האולם. זאת להבדיל מימי הולדת רגילים, שנהוג לערוך בבית. מאחר ומדובר בילדה שכל חבריה הם ילדים וילדות, אזי שהאולם צריך להיות קרוב לביתם, על מנת שיוכלו להגיע אליו בקלות ולחזור ממנו בקלות.

כמובן שזה לא הדבר היחידי שצריך להיות מותאם לילדים, אלא גם האוכל שיוגש באירוע צריך להיות מותאם להם, וכמובן המוזיקה בחגיגת בת מצווה, צריכה להיות מוזיקה שילדים אוהבים, מכירים ויוכלו לרקוד ולשמוח איתה. אחרת כל האירוע יתפספס, והילדה שלכם שחגגה בת מצווה לא רק שלא תהנה, היא גם תהיה עצובה שחבריה לא נהנו. עולה גם חשיבות לאזור המיקום של האירוע, שכן ילדות רבות יעדיפו לערוך בת מצווה בתל אביב במרכז העניינים.

בוחרים אולם לבת מצווה ביחד עם ילדת היומולדת!

על מנת שהאירוע יצא מוצלח ויענה על כל הציפיות, רצוי להתייעץ עם ילדתכם לגבי מקומות לבת מצווה שהיא מעדיפה, כיצד היא רוצה לחגוג בת מצווה, ומה חבריה לכיתה אוהבים, על מנת שהם יוכלו לחגוג ולהנאות יחד איתה.

מנהטן אירועים, אולם לבת מצווה במרכז שמתאים לאירועים עד 165 איש, מזמין אתכם לערוך חגיגה נפלאה לרגל בת המצווה של בתכם. אצל מנהטן אירועים, תהנו מניסיון של שנים בעריכת חגיגות בת מצווה, ניסיון שהפך כל אירוע לחגיגה גדולה.

מחפשים אולמות לבת מצווה באיזור המרכז? אפשר להפסיק את החיפושים! מצאת את המקום הכי חם באיזור המרכז.